Svim građanima LONDONA će se uskoro NAPLAĆIVATI dnevna nadoknada za emitovanje UGLJEN-DIOKSIDA tokom vožnje!
Simpatična stvar, u Engleskoj se centar Londona smatra zonom niske emisije ugljen-dioksida u kojoj se vozačima naplaćuje 14,56 evra dnevno kada tim delom grada voze goriva na bazi fosilnih goriva.
Gradonačelnik Londona Sadik Kan, sada želi proširiti tu politiku na ceo grad.
Od 29. avgusta sledeće godine, zona ultra niske emisije (ULEZ), koja trenutno pokriva srce Londona, biće proširena do granice Velikog Londona, potez koji će povećati troškove stotina hiljada putnika i stanovnika koji voze neusaglašena vozila.
Neusaglašena vozila su naravno ona koja emituju emisije ugljen-dioksida.
Kan je opisao odluku o proširenju zone kao „jednu od najtežih odluka“ koju je do sada doneo.
Ipak tvrdi da će ptim otezom 5 miliona ljudi imati koristi od čistijeg vazduha.
Smanjene emisije ugljen-dioskida za 50%
Ova politika je do sada doprinela smanjenju uglen-dioskida za 50%.
Međutim, vazduh je i dalje izuzetno zagađen, što trajno šteti zdravlju Londonaca, i dovodi do hiljade preranih smrthim slučajeva svake godine.
Najviše smrtnih slučajeva zabeleženo je u spoljnim Londonskim opštinama, kako objašnjava gradonačelnik ovog grada.
Veliki broj građana protiv nisko-emisione politike
Grad je doneo odluku da proširi zonu nisko emisione politike uprkos ogromnom protivljenju građana. Čak 80% stanovnika izjasnilo se protiv ovog zakona.
Ovo nam samo govori kako demokratija postoji da isključivo izlazi u susret volji građana, dokle god to nije u suprotnosti sa politikama nad nacionalnoh oligarha i njihovih agendi.
Usvanje ove politike će značiti da će 200.000. unutar granica Velikog Londona morati da plati nadoknadu u iznosu od 14,56. Evra.
Naknada za povećanu emisiju ugljen-dioksida važi tokom čitave godine izuzev Božića.
Transport za Londom najavio je kako će kazna za one koji ne plaćaju nadoknadu biti povećana i iznosiće 209 Evra. Ova naknada će biti prepolovljena ako se plati u roku od dve nedelje.
Ili je možda politika čistijeg vazduha osmišljena radi debljeg novčanika gradskog budzeta, kako je uostalom izjavila Federacija Malih Preduzeća (FSB).
Ova organizacija je izjavila kako će mnogi njeni vozači u spoljnom Londonu biti pogođeni ovom politikom i kako je jasno da je ovaj potez sproveden kako bi se popunila blagajna Transporta za Londom.
Sa druge strane, Konzervativna Grupa u Londonu objavila je na Tviteru kako se
„Londonci suočavaju sa plaćanjem dnevnih troškova života od 14,56 evra ukoliko voze automobile na bazi fosilnih goriva, ako se većina stanovnika protivi ovom zakonu”.
„Njegova cela osnova za proširenje zone pod izgovorom javnog zdravlja ne podnosi naučnu proveru“, rekao je Brajan Gregori, direktor politike alijanse.
„TfL ima ogromnu rupu u svom budžetu, a gradonačelnik Kan želi da popuni tu rupu na bilo koji način“, dodao je on.
Nikolas Lajs, šef putne politike kompanije za servis vozila RAC, rekao je da će ova najava biti „udar čekića za očajne vozače i preduzeća”
I više od popunjavanja budzeta
A mi na Nultoj Tačci znamo da imamo razloga za osnovnu sumnju u to kada će se ova politika preneti na ostatak Engleske, potom Evropa pa postati i interkontinentalan.
Time će svi koji žele voziti automobile na bazi fosilnih goriva morati plaćati nadoknadu koju pre ili kasnije neće biti u stanju da sebi priušte.
Iz rog razloga, trebamo na vreme informisati prijatelje, porodicu te širi krug prijatelja o ovakvim zakonima, kako bi se pri samom pokušaju njihovog uvođenja stalo na put.
Izvor: Nulta Tačka
Comments
Post a Comment